HBO Intro: feestelijke start van het studiejaar

Begin het studiejaar met een dansje op het HBO Intro Festival Den Bosch. Op 4 september gaan de voetjes van de vloer tijdens het gratis studentenfestival op het plein aan de Onderwijsboulevard in Den Bosch.

Wie van dance houdt, heeft geluk. La Fuente, Puresang, Biggi, Kill the Buzz, Zifiron en Steekje Löss maken er dit jaar een gezellig feest van voor de Bossche studenten. Naast al het Dj-geweld zal coverband de Bigbirds het festival opvrolijken met gezellige meezingers en medleys.

4.000 bezoekers
Het festival start om 17.00 uur en eindigt rond 23.00 uur. Vorig jaar kwamen er zo’n vierduizend bezoekers naar het festival. Het HBO Introfestival in Breda vindt plaats op 11 september. De organisatie van het festival zoekt nog vrijwilligers die dit jaar willen helpen met de op- en afbouw van het festival. Wil jij je handjes uit de mouwen steken?Mail dan naar hbointro@avans.nl.