Intro CE: op fotojacht in Den Bosch

225 petjes in alle kleuren van de regenboog zag je gisteren in Den Bosch. De eerstejaarsstudenten Commerciële Economie (CE) in Den Bosch hebben deze week hun introductie.

Dit jaar geen slinger van kledingstukken of menselijke torens, de groentjes moesten op ‘Fotohunt’. Op verschillende plekken in de stad, zoals het stadhuis, de Sint Jan, maar ook het voetbalstadion van FC Den Bosch, moesten de klassen poseren rondom een thema en dat vastleggen op camera. De thema’s waren bijvoorbeeld: sportief, muzikaal, Brabants, grappig of gevaarlijk.

CE_DB_fotohunt_max

Welk thema past het best bij welke locatie? De opdracht was om die twee te matchen en zo origineel mogelijk een foto te maken van de hele klas, het liefst inclusief mentoren. Zo leerden de nieuwelingen Den Bosch meteen kennen. De klas die de meeste punten scoort, wint een dinerbon van eetbar DIT in de Snellestraat.

De foto’s van de fotojacht verschijnen allemaal op de Facebook-pagina van CE Den Bosch. De dag eindigde voor veel klassen op misschien wel de belangrijkste locatie in Den Bosch: het terras.

CE_DB_terras_max

Vandaag zitten de Bossche CE-studenten op de Hooghei in Berlicum, waar ze onder andere gaan paintballen en golfen. Vanavond is een afsluitend feest in P79.

Bekijk hier meer foto’s van de intro’s 2014:

//