Alumni organiseren seminar voor MER-studenten

Voor studenten van de opleiding Bedrijfskunde MER is er op woensdag 26 november een seminar. Het is de bedoeling dat zij geïnspireerd worden, nieuwe contacten leggen en ontdekken wat hun doorgroeimogelijkheden zijn.

De organisatie van het seminar ligt in handen van de opleiding Bedrijfskunde MER in samenwerking met Alumnivereniging MEeR en studievereniging MerCurious. Als lid van één van deze twee verenigingen, docent of genodigde is de toegang gratis. Anderen betalen tien euro om het seminar bij te wonen.

Sprekers
Er zullen een aantal interessante sprekers te gast zijn die meer vertellen over de do’s en don’ts voor innovatieve bedrijven en je wordt meegenomen in de kneepjes van het vak door diverse sprekers.Een van de gastsprekers is Trudy Moricz. Zij geeft een lezing over FeedYou, een nieuw food concept waarbij beleving en co-creëren centraal staan. Moricz vertelt je over startende ondernemers en kleine zelfstandigen in de nieuwe economie.

Laurens Simonse Groep
De tweede gast die langskomt is Laurens Simonse. Hij neemt je mee langs de pieken en dalen van zijn bedrijf, Laurens Simonse Groep. Hij begon zijn bedrijf in 1998 vanuit zijn afstudeerscriptie die hij schreef voor de MER-opleiding van Avans. Ook laat hij zien hoe je volgens hem een bedrijf naar de toekomst loodst.

Evi
Online beleggingscoach Evi van Van Lanschot Bankiers helpt particulieren makkelijk en goedkoop te beleggen. Directeur online dienstverlening Andries van Luijk vertelt daar meer over.

Meer informatie
Het seminar vindt plaats aan de Onderwijsboulevard in Den Bosch in evenementenruimte OC006. Het programma begint om 19.00 uur en eindigt rond 23.00 uur.

Goed initiatief, dit zouden meer opleidingen moeten doen

2014-10-30 20:32:50