Een knallend optreden tussen de studieboeken: Stukafest 2016 in Tilburg en Breda

De 16e editie van het Studentenkamerfestival komt er weer aan. Op 18 & 24 februari worden verschillende studentenkamers in Tilburg en Breda omgetoverd tot minitheaters om een podium te bieden aan de vetste artiesten.

In Tilburg zijn maar liefst veertien kamers omgebouwd tot minitheater, concertzaal of podium en in Breda tien studentenkamers. Bezoek in drie rondes jouw favoriete cabaretier, dansact, theatershow, schrijvers, filmvertoning en/of muzikanten.

Tilburg
Het openingsfeest van Stukafest Tilburg is om 17.30 uur in theater de Boemel aan de Burgemeester Broxlaan.

Na het openingsfeest zullen er veertien kamers in het centrum van Tilburg hun deuren openen. Daar zullen verschillende acts te zien zijn, zoals Kluun, Jack and the Weatherman, Rajko en zijn Broer, The Graine, Pulp-O-Rama, The Hague Blues Orchestra, Frans van der Meer, Vos en Frankel, Herman in een bakje geitenkwark, Morpheus, Bells of Youth, Kofferzaken, Arts en Lentes, Mama Franko, Het Zintuig, Luka en The Love Albatross.

De optredens van de artiesten zullen worden afgesloten met een groot eindfeest in Cafe Bolle. Dat begint om 23.30 uur

Breda
De tweede editie van Stukafest in Breda vindt plaats op 24 februari. Het festival telt dit jaar maar liefst tien acts. De acts zullen te zien zijn in verschillende studentenkamers in het centrum van Breda.

In Breda is er keuze uit optredens van onder andere Tim Akkerman, a balladeer, Roel C. Verburg, Flip Noorman, Jeroen Kant, Marco Martens, Rajko en zijn broer, Royal Parks, Fokko en de ontmoeting.

Programma samenstellen
Tijdens Stukafest kun je je eigen programma samenstellen. Je kan je inschrijven voor maximaal drie rondes. De rondes starten zowel in Tilburg als Breda om 20.30 uur en duren elk een half uur. Na iedere ronde is er genoeg tijd om een biertje te drinken en naar het volgende optreden te fietsen.

Tickets
Op de website van Stukafest kun je kaartjes kopen voor de verschillende acts. Je kunt per optreden een ticket kopen. Dan betaal je 4,50 euro per act, maar je kunt ook gelijk een kaartje kopen voor drie optredens inclusief eindfeest. Dan betaal je 15 euro. Kijk op de website voor meer informatie.