Starbucks Avans Den Bosch maandag open

StarbucksDenBosch1920

Een verkoelende iced caramel macchiato of iced Tazo chia tea lattte met deze zinderende temperaturen in een beker waarop jouw naam verkeerd gespeld staat. Vanaf maandag 29 augustus kunnen studenten en medewerkers in Den Bosch terecht bij Starbucks voor hun dagelijkse dosis cafeïne.

In navolging van Avans in Breda is nu ook de Onderwijsboulevard aan de beurt voor een Starbuckscorner. In de entreehal tussen het Grand Café en de Studenten Informatie Balie kun je vanaf maandag terecht voor verse cappuccino’s, latte macchiato’s, Tazo Teas of filterkoffie.

Goedkopere producten
Na een aantal weken hard werken is alles voor de nieuwe Starbuckscorner opgeleverd. Matthieu van Waardenburg van Eurest: “De ruimte is klaar: de espressobar staat en is van een passende vloer, wanden en verlichting voorzien. Deze week ontvingen onze nieuwe barista’s een training van Starbucks en krijgen ze een training on the job.”

Net als in Breda is het assortiment wat beperkter dan op andere locaties in Nederland. Daar staat tegenover dat het tien procent goedkoper is dan andere Starbucks’.

Special
Speciaal voor de opening op de Onderwijsboulevard is er sampling incl. een combideal. Bij elke koffie krijg je een stevige korting op de biologische koek van de Koeckebackers. Ook aan de naderende herfst en het ongure weer is al gedacht: “Medio september starten we met de herfstspecial Pumpkin latte”, vertelt Van Waardenburg.

Nog meer goed nieuws: ook de verbouwing van het gebouw zelf gaat gestaag verder. Nadat de hoofdentree bijna de gehele zomer gesloten was, is deze vanaf maandag gewoon weer toegankelijk.