Cabaret en boekpresentatie bij afstuderen

Donderdagmiddag 3 juli staat helemaal in het teken van de afstudeerders van ASB. Zo vindt er naast workshops de presentatie van het Jaarboek Social Work plaats. In dit boek staan de tien beste artikelen die zijn geschreven door vierdejaarsstudenten van de academie. Juryleden lichten ook toe waarom zij gekozen hebben voor juist deze artikelen.

Cabaretier Mark Wagemakers, die eerder dit schooljaar al een optreden verzorgde in het kader van Studium Generale van Sociale Studies, zal tussen de verschillende onderdelen door zorgen voor muziek en een komische noot.

De middag begint om 13.00 uur en eindigt om 16.30 uur en vindt plaats HD001 en de Plaza aan de Hogeschoollaan in Breda. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via praktijkbureau.ASB@avans.nl. [AR]