Verrassingslessen voor 3FM

‘Hoeveel studenten moeten betalen, is voor elk gastcollege anders’, vertelt docent en organisator Hans Pekaar. ‘De ene docent vraagt 50 eurocent, een ander 2,50 euro en weer een ander laat de student zelf beslissen.’

Een steentje bijdragen

Met de gastlessen op 16 december wil de academie een steentje bijdragen aan de Serious Request actie van 3FM die dit jaar geconcentreerd is op de Grote Markt in Breda.

‘We wilden iets doen, maar wisten niet goed wat. Nu gaan docenten dus eens lesgeven over onderwerpen die zij leuk vinden en die buiten het vakgebied vallen. Bijvoorbeeld over koken of over een bijzondere reis die ze gemaakt hebben’, zegt Pekaar.

De lessen vinden plaats van 12.15 tot 14.15 uur. Een programma zal binnenkort op de portal en deze website verschijnen.

Actiemarkt in de Serre

De redactie van Punt houdt overigens op dezelfde dinsdag een actiemarkt voor Serious Request in de Serre in Breda. Studenten en medewerkers kunnen daar tegen een kleine bijdrage onder andere gamen, gemasseerd worden en t-shirts laten ontwerpen. [AR]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

Grote Serious Request actiemarkt 10-12-2008

Shirts voor Serious Request 10-12-2008