Nieuwe wervingssite Avans online

De website avansopen.nl is onderdeel van de nieuwe wervingscampagne van Avans. Het is niet de bedoeling uit te dragen wat de school allemaal in huis heeft. Avans wil scholieren helpen met het maken van een juiste studiekeuze uit het grote aanbod.

Test jezelf

Zo kunnen havo- en vwo-scholieren en mbo’ers op de site een test doen. Daaruit blijkt wat voor type student de scholier is. Dit type wordt niet genoemd, wel de opleidingen die bij de scholier zouden passen. Deze test is natuurlijk ook leuk voor studenten die nu al bij Avans studeren. Zit jij wel bij de juiste studie?

‘Op de site staat informatie over de open dagen centraal, maar ook informatie over proefstuderen’, zegt Ingrid van Gent van de Dienst Marketing, Communicatie en Studentzaken. [AR]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Nieuwe campagne: waaghals of doorzetter? 6-1-2009