Geen PC? Ga naar het meldpunt

Het zal je maar gebeuren: heb je een computer nodig met programmeersoftware, zijn de lokalen bezet. Studenten van de Academie voor ICT & Business (AIB) maken dat weleens mee. Er is nu op Blackboard een meldpunt geopend, waar studenten het kunnen laten weten als het lokaal bezet is terwijl ze een computer nodig hebben.

Calamiteiten meldpunt

Het digitale meldpunt was een idee uit de academieraad van AIB. Docent Carla Smulders maakte zich er hard voor. Via een link op het algemene AIB-Blackboard kunnen studenten nu een formulier invullen: ‘het PC calamiteiten meldpunt’.

De verzamelbak voor de klachten zorgt voor een goede inventarisatie van de problematiek die er werkelijk speelt. Hoe lang het meldpunt in de lucht blijft, is onbekend. ‘Zo lang als nodig is’, zegt Smulders. [EvG]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

'Xplora is er ook voor informaticastudent' 18-2-2009

'Xplora is voor ons niet fijn werken' 4-2-2009