Avansstudent mist finale Student of the Year

In de talentenwedstrijd gaat Studenten.net op zoek gaat naar de beste combi tussen beauty en brains. In de afgelopen weken werden Sert en de overige halve finalisten op verschillende onderdelen getest. Zo kregen de 24 studenten een debat, een competentietest en een kennisquiz voorgeschoteld. Sert wist tijdens de diverse testen niet genoeg extra stemmen te verdienen om de finale te bereiken.

Fotoshoot

Uiteindelijk plaatsten zes studenten, drie mannen en drie vrouwen, zich voor de eindfase van de verkiezing. De finalisten kreeg maandag een fotoshoot in Zandvoort voor de kiezen en moesten een column schrijven voor de website Studenten.net.

Op 3 juni maakt Jort Kelder tijdens het finalefeest in Hotel Arena bekend welke student er met de Student of the Year-titel vandoor gaat. [CT]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

Student in halve finales Student of the Year 04-05-2009

Student of the Year van start 21-03-2009