Student in halve finale Student of the Year

In de talentenwedstrijd gaat Studenten.net op zoek gaat naar de beste combi tussen beauty en brains. De afgelopen twee weken kon er via de website gestemd worden op een van de 184 studenten die een profiel hadden aangemaakt. Uiteindelijk sleepte Sert samen met elf mannen en twaalf vrouwen de meeste stemmen binnen.

Murphy’s

De halve finales staan de komende maand in het teken van verschillende opdrachten. Zo krijgen Sert en consorten een debat over medicijntesten voor de kiezen, moeten ze een competentietest invullen en wordt hun kennis over het biermerk Murphy’s aan de kaak gesteld. Alle opdrachten worden gefilmd en zijn terug te vinden op de website.

Ondertussen kunnen bezoekers op hun favoriet blijven stemmen. De halve finalisten kunnen bovendien extra stemmen winnen met de opdrachten. De zes deelnemers, drie mannen en drie vrouwen, met de meeste stemmen gaan door naar de finale. Zij worden 19 mei bekend gemaakt.

Weggekaapt

Vorig jaar schopten Avansstudenten Leon Hoevenaars, student Verpleegkunde in Breda, en Esther Weijkamp, student Social Work in Den Bosch, het tot de finale. Het bleef uiteindelijk bij een mooie fotoserie en een lading ervaringen. De reis naar Turkije werd voor de neus van onze Brabantse delegatie weggekaapt.

Sert maakt dankzij zijn halve finaleplaats nog steeds kan op de Student of the Year-award. De winnaar wordt daarnaast beloond met een trip voor twee personen naar een exotische bestemming en een modellencontract bij een castingbureau. [CT]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

Student of the Year van start 21-03-2009

Ben jij Student of the Year? 05-03-2009