Update Docent van het Jaar verkiezing

Vooralsnog lijkt de Docent van het Jaar vooral een Bosch’ feestje te worden. De meeste docenten waarop dusver gestemd is, werken namelijk bij Avans in Den Bosch.

Den Bosch

Sandra Verhoeven van de Academie voor Management en Bestuur, Roos van Rooij van de Academie voor Sociale Studies, Geert Swinkels van de Academie voor Marketing, Herman Lamers van de Akademie voor Kunst en Vormgeving|St. Joost en Ger Saris van de Academie voor Industrie en Informatica zijn de Bossche docenten die nu door studenten genoemd worden als docent van het jaar.

Breda

Uit Breda zijn tot dusver in de race Carla Smulders van de Academie voor ICT en Business, Michiel Adriaansen van de Academie voor Algemeen en Financieel Management en Frank Arnouts van de Academie voor Technologie en Management.

Tilburg

De enige Tilburgse docent die nu meedingt, is Wim Vink van de Academie voor Bouw & Infra.

Bij deze roept Punt nog meer studenten op voorkeur uit te spreken. Welke docent is een kei in hoorcolleges? Bij wie kun je altijd terecht met vragen over de lesstof? Laat het Punt weten.

Op 18 juni maakt de redactie bekend wie Docent van het jaar 2009 is. Tot die tijd volgen meer updates over de verkiezing.

Stem nu

Wil jij een docent nomineren? Stuur dan een e-mail naar punt@avans.nl Zet daarin welke docent je nomineert en waarom, welke opleiding je zelf doet en natuurlijk je naam. E-mailen kan tot 10 juni. [AR]

Zie ook het eerder verschenen bericht:

Wie is de beste docent van 2009?