Bier en taart voor studenten sociale studies

Mega-partytaart

Onder alle deelnemende ASB-studenten worden vijf zogenaamde ‘mega-partytaarten’ verloot. Zo’n taart is goed om met 28 personen van te smullen. Verder geeft de academie bij een respons van minimaal driehonderd voltijdstudenten gratis een fust bier weg tijdens het volgende Socialize-feest in café Walkabout in Breda.

Als er minimaal tweehonderd van de deeltijdstudenten de enquête invullen, verloot de academie onder hen drie pakketten met Bourgondische lekkernijen. Landelijk worden er sowieso al allerlei gadgets verloot, zoals MacBooks en iPods. Diverse academies van Avans doen daar nog een schepje bovenop.

Herinnering

In de enquête kunnen studenten hun oordeel geven over hun opleiding, over Avans in het algemeen en over de voorzieningen van de hogeschool. De beantwoording van de vragen kost niet langer dan een kwartier en de resultaten worden anoniem verwerkt.

Deze week krijgen alle studenten die de landelijke enquête nog niet hebben ingevuld een herinnering toegestuurd per mail om de vragenlijst alsnog in te vullen. Dat kan nog tot en met 12 april. [LJ]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

Extra prijzen voor invullen studentenenquete 09-02-2010

Win een van de tien MacBooks 02-02-2010