Minister Cramer bezoekt Avans

Discussie

Expertisecentrum Duurzame Innovatie organiseert rond het bezoek een programma dat wordt afgetrapt met een praatje van PvdA Den Bosch. Daarna neemt Harm Harmsen het woord. De oud-deeltijdstudent Milieukunde in Breda won afgelopen jaar de Avans scriptieprijs met zijn onderzoek naar de energieprestatiecoëfficiënt van nieuwbouw. Zijn presentatie wordt gevolgd door een discussie tussen minister Cramer en vijf studenten van de minor Duurzaam Technisch Innovatie Management.

Na het discussiegedeelte brengt Cramer een bezoek aan een markt. Bij de stands presenteren onder andere enkele studenten van Avans en het Koning Willem I College hun projecten op het gebied van duurzaamheid. Daarnaast zijn er kraampjes gereserveerd voor de Avanslectoraten Innovatie Bouwproces en Techniek, Duurzame Bedrijfsvoering en Duurzame Energie.

Slag om de arm

Het programma rondom het bezoek van demissionair minister Cramer vindt plaats in collegezaal C006 in Den Bosch tussen 9.30 en 11.00 uur. Overigens houdt de organisatie met het oog op afgelopen weekend een slag om de arm. Het vallen van het kabinet zou eventuele gevolgen kunnen hebben voor het bezoek van de minister. Voor de actuele stand van zaken kunt u terecht op deze website. [CT]