1-aprilgrap snel ontdekt

Het artikel over een nieuwe parkeergarage maakte veel reacties los. Niet iedereen kon de grap van Punt echter waarderen. We kregen zelfs minpunten van Sjors, die het  ‘een zeer misplaatste grap’ noemde. Andere lezers konden er wel om lachen. Zo schreef Yvonne: ‘Kom kom, waar is jullie gevoel voor humor gebleven?’

Nieuwe naam

Overigens was dit niet de enige grap op Avans. De Bossche studentenvereniging Animoso nam voor deze gelegenheid een andere naam aan. Tenminste, daarvan deed de vereniging melding op het prikbord bij de kantine in Den Bosch (zie foto). De kans dat deze nieuwe, behoorlijk expliciete naam blijvend is, lijkt zeer gering.

De paashaas van sportvereniging BRESS verstopte dertig paaseieren op Avans en de NHTV in Breda. Studenten die op één van deze locaties het gouden ei met een hoogte van dertig centimeter vinden, mogen een gratis sportkaart afhalen. Jammer dat de scholen nou juist in het Paasweekend gesloten zijn of komt dat BRESS goed uit?

Het is Pasen. Dinsdag zijn we er weer met echt, serieus nieuws. Fijn weekend! [ID]