Gouden eieren toch geen grap

‘1 april viel net voor Pasen, dus ik snap de verwarring’, zegt Mariëlle Zijlstra van BRESS. ‘Maar het was echt de bedoeling dat mensen op zoek zouden gaan naar de eieren.’ Die waren niet moeilijk te vinden. Het ei dat student Gommers dinsdag bij BRESS inleverde, lag in de centrale hal van de Hogeschoollaan, bovenop een van de posterzuilen.

Gratis

Behalve het gouden ei van Gommers, zijn er nog twee gouden eieren verspreid op de twee grootste locaties van de NHTV in Breda. De gouden eieren zijn in te leveren bij BRESS en de gelukkige vinder krijgt net als Gommers een gratis sportkaart.

Zijlstra: ‘Daarnaast hebben we nog achttien oranje en twee zilveren eieren weggelegd. Die hebben we nog niet teruggevonden.’ De oranje zijn goed voor dertig procent korting op een sportkaart, die normaal gesproken honderd euro kost. Als je een zilveren ei inlevert, krijg je de kaart voor de helft van de prijs.  [ID]

Zie ook de eerder verschenen berichten:

Animoso weet niks van 1-aprilgrap 06-04-2010

1-aprilgrap snel ontdekt 01-04-2010