De beste docent van het jaar is…

Vind jij een docent zo leuk, inspirerend, briljant of aardig dat je het wel van de daken wilt schreeuwen? Punt organiseert  voor de derde keer de Avansdocent van het jaar verkiezing.

De eerste Docent van het jaar verkiezing in 2008 werd gewonnen door Mies de Koning van de Academie voor Sociale Studies in Den Bosch.

Nek-aan-nek race

Vorig schooljaar leidde de Docent van het jaar verkiezing tot een nek-aan-nek race tussen Wim Janssen (Academie voor Marketing en Business Management, Breda) Frans Jespers (Academie voor Sociale Studies, Breda) Roos van Rooij (Academie voor Sociale Studies, Den Bosch) en Ger Saris (Academie voor Industrie & Informatica, Den Bosch). De laatste won uiteindelijk de beker.

Die beker moet hij dit jaar doorgeven aan de winnaar van de Avansdocent van het jaar verkiezing 2010. Bij deze roept Punt alle studenten op hún voorkeur uit te spreken. Welke docent blinkt uit in hoorcolleges? Bij wie kun je altijd terecht met vragen over de lesstof? Laat het Punt weten.

Updates

Op 1 juli maakt de redactie bekend wie Docent van het jaar 2010 is. Tot die tijd volgen updates over de verkiezing. Wil jij een docent nomineren? Stuur dan een e-mail naar punt@avans.nl. Zet daarin welke docent je nomineert en waarom, welke opleiding je zelf doet en natuurlijk je naam. E-mailen kan tot 24 juni. [AR]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Ger Saris is docent van het jaar 2009 18-06-2009