Bijna honderd slagroomtaarten op Avans

Na een korte toespraak waarin Rüpp de reden voor het gebak uitlegt aan de passerende studenten ‘het is makkelijker nummer één te worden, dan nummer één te blijven’, is het moment daar dat Avansstudenten een lekker stuk gebak krijgen uit handen van de voorzitter.

Vanuit de Plaza en Xplora komen studenten aangelopen om zich deze kans niet te laten ontglippen. Binnen een half uur zijn er zo’n honderd stukken taart uitgedeeld.

Den Bosch

Ook op alle andere locaties is er vanmorgen taart gesneden voor studenten en medewerkers. Zoals in Den Bosch door Jos de Kort, directeur van de Academie voor Management en Bestuur. In de entree wringen tientallen studenten zich in de rij voor een stuk gebak. In de verschillende pantry’s werden medewerkers ondertussen ook getrakteerd op taart. In totaal zijn er bijna honderd slagroomtaarten bezorgd bij Avans.[AR]

Kijk op onze Facebookpagina voor meer foto’s.

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

Avans eerste, sommige opleidingen niet meer 11-10-2010

'Avans in volle breedte hartstikke goed' 08-10-2010