Avans trakteert weer

Volgens de Keuzegids HBO Voltijd 2011 is Avans de beste grote hogeschool van Nederland. Al eerder riep Elsevier Avans uit tot nummer 1. Beide media baseerden zich op de resultaten van de Nationale Studenten Enquête.

De Keuzegids heeft tien opleidingen van Avans op de eerste plaats gezet: Accountancy in Den Bosch, Autonome Beeldende Kunst in Breda, Bedrijfseconomie in Den Bosch, Bouwmanagement en Vastgoed in Tilburg, International Business and Management Studies in Breda, Communication and Multimedia Design in Den Bosch, Culturele en Maatschappelijke Vorming in Den Bosch, HBO-Rechten in Tilburg, Milieukunde in Breda en Technische Informatica in Den Bosch.

De lekkernijen worden morgen tussen 11.00 en 14.00 uur op alle locaties uitgedeeld aan studenten en medewerkers. [SW]

Zie ook: Keuzegids: Avans beste grote hogeschool 17-11-2010

Elsevier: Avans de beste hogeschool 7-10-2010