Nagels lakken voor Serious Request

De fancy fair werd gehouden voor de 3FM-actie Serious Request. Studenten en andere belangstellenden konden voor een kleine bijdrage onder andere hun nagels laten lakken, op de foto gaan met een heuse kerstvrouw, hun vetpercentage laten meten of een hoge score neerzetten door een voetbal door gaten heen te schieten.

Vage blessures

Veel voetbalfans waren er overigens niet, de meeste studenten haakten volgens de begeleiders van het spel af vanwege vage blessures. Veruit het populairst was de dame met de nagellak.

Serious Request

‘Het idee voor een Fancy Fair is twee weken geleden ontstaan doordat we een student hebben die stage loopt bij het Rode Kruis. Die student is nauw betrokken bij Serious Request’, vertelt docent Miriam Kersten. ‘Met een aantal docenten hebben we toen deze actie opgezet. Een fancy fair is een mooie manier om verschillende activiteiten tegelijk te houden. We hopen op een mooie opbrengst.’

Het ingezamelde geld wordt vanavond door twee docenten naar het Glazen Huis in Eindhoven gebracht. [MG]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Pabo-studenten zingen voor Serious Request 21-12-2010