Radio 538 recht voor de deur van Avans

Met de vrachtwagen van 538 recht voor de deur, moet ook Avans zich van haar gulle kant laten zien. Dat kan door het bedenken van een creatieve inzamelingsactie, ook wel stunt genoemd. Het inzamelen komt overigens niet langer neer op het bij elkaar harken van munt- en briefgeld. Wie de door jou uitgevoerde stunt waardeert, kan geld doneren door een sms’je te sturen. De opbrengst van die sms’jes gaat vervolgens naar War Child.

Luchtballon

De eerste grote stunt van 538 voor Warchild werd gisteren onthuld. Dj Armin van Buuren draait op een speciaal dance-event. Alleen spint hij zijn platen niet op een podium, maar vanuit een luchtballon. Dus laat je inspireren door deze stunt, kraak de hersenen en stuur een zelf verzonnen inzamelingsactie naar 538. Dat kan hier.

Dat Avans talent heeft voor het inzamelen van geld, bleek twee maanden terug. Toen haalden Pabo-studenten voor Serious Request geld op door ‘We are the world’ te zingen. Studenten en docenten van Culturele en Maatschappelijke Vorming hielden tegelijkertijd een markt om geld in te zamelen en ook op de kerstborrel van de Tilburgse studentenverening Totus werd flink gedoneerd: 920 euro. [CT]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

Totusborrel levert 920 euro op voor 3FM 24-12-2010

Nagels lakken voor Serious Request 22-12-2010