Is Docent van het Jaar een Bredaas feestje?

Was de door Punt georganiseerde Docent van het Jaar-verkiezing een wedstrijd tussen Den Bosch en Breda dan had Den Bosch inmiddels met acht punten achter gestaan. Van de genomineerde docenten komen er vooralsnog vijftien uit Breda en zeven uit Den Bosch/Tilburg.

Stemmen

Vooral vanuit de Academie voor Gezondheidszorg (AGZ) en de Academie voor Sociale Studies Breda (ASB) stromen de stemmen binnen op docenten als Suzanne van Etten, Ad van Tuijl, Nienke Vegter (alle drie van AGZ), Frans Jespers, Wesley Robbe, Rob van Vliet en Jan Piet Rolle (alle vier van ASB).

Nomineer

Bossche studenten die het niet pikken dat de felbegeerde beker weer naar Breda gaat, hebben ( net als alle andere studenten die hun favoriete docent willen nomineren) nog tot 23 juni de tijd om een e-mail te sturen naar punt@avans.nl. Zet daarin welke docent je nomineert en waarom, welke opleiding je zelf doet en natuurlijk je naam. Op 30 juni maakt de redactie bekend wie Docent van het Jaar 2011 is geworden.

Houd deze website in de gaten voor nieuws en updates rondom de verkiezing. [AR]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Cesar werpt zich op Docent van het Jaar 11-05-2011

Eerste nominaties Docent van het Jaar 09-05-2011