Wildplassende student doet aangifte

Volgens de student in kwestie, Tim uit Zaltbommel, heeft de man die hem duwde, lid van de Tilburgse Volkspartij (TVP), een valse naam en telefoonnummer opgegeven. ‘Het telefoonnummer dat hij me gaf in verband met de vergoeding van mijn kapotte telefoon, klopt helemaal niet’, zegt Tim in het Brabants Dagblad.

Wie de eerstejaarsstudent dinsdagavond in de vijver aan de Stadhuisstraat duwde toen hij daarin met een hele groep TIK-studenten stond te plassen, is officieel niet bekend. Niemand wil de naam bevestigen.

Fractievoorzitter

Volgens fractievoorzitter Loes Dielissen was het een actie van de hele fractie. ‘En ik weet honderd procent zeker dat er geen valse naam of telefoonnummer is opgegeven’, wil Dielissen benadrukt hebben. ‘Die student kan gewoon met mij contact opnemen. Dan komen we er wel uit.’

Het Brabants Dagblad heeft inmiddels op basis van vier getuigenverklaringen onthuld dat het TVP-partijvoorzitter Erik Tulfer is geweest die Tim de vijver in duwde.  [AR]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Wildplassende student in fontein geduwd 24-08-2011