ASIS heeft eindelijk een internationale look

De internationale academie huist sinds deze zomer op de eerste verdieping van de G-vleugel van het Hogeschoollaangebouw. Voorheen zat ASIS helemaal achter in de gang van de A-vleugel op de 5e verdieping. Al een paar jaar wilde de academie daarom iets doen aan een betere zichtbaarheid: de gang moest zakelijker, internationaler en aansprekender. Zelfs kunststudenten werden vorig jaar ingeschakeld om mee te denken.

Levensgroot

In de G-vleugel is deze wens nu eindelijk in vervulling gegaan. Levensgrote foto’s van internationale studenten sieren de muren van de gangen rondom ASIS en één muur in de kantoortuin van ASIS. Grote trots is de foto van de ‘graduation ceremony’ bij de Bredase Antoniuskerk, waarbij de afgestudeerden hun ‘caps’ in de lucht gooien. [LJ]

Meer foto’s vind je op de Facebook-pagina van Punt .