Dries Roelvink op Intro Festival Breda

Van 17.00 tot 20.00 uur wordt er in de Haven een heuse Drakenbootrace voor studententeams gehouden en ook de Grote Kerk heeft een bomvol programma met optredens en informatiestands over bijbanen, studentenkamers en stageplekken. Het festival wordt hier om 18.30 uur officieel geopend door de burgemeester.

SOC

De coverband SOC, de band met daarin onder andere de Bredase student Sociaal Pedagogische Hulpverlening Ilonka van Hooydonk, bijt om 17.00 uur het spits af met het eerste optreden op het podium van het Kerkplein. SOC won in juni de Bredase editie van Battle of the Bands, een mede door Punt georganiseerde wedstrijd voor studentenbands. Daarmee bemachtigde de band een felbegeerd ticket voor een optreden tijdens het HBO Intro Festival.

Line-up

Het festival wordt op drie locaties in de binnenstad van Breda gehouden: de Grote Markt, de Havermarkt en het Kerkplein. Dries Roelvink staat om 20.15 uur op het podium van het Kerkplein.  De heren van The Partysquad beklimmen om 21.45 uur het podium. De Band zonder Banaan (BZB) staat om 20.30 uur geprogrammeerd op de Grote Markt. Op de Havermarkt worden platen gedraaid door de dj’s Y-MOR (winnaar van Battle of the DJ’S), Shit is Bangin’, Billy the Klit en La Fuente. Het volledige programma vind je hier!

De optredens beginnen om 17.00 uur en duren tot 23.00 uur. De entree is uiteraard gratis. Meer info vind je op de website van het festival. [MG]

Lees ook het eerder verschenen artikel:

Bossche HBO Intro worstelt naar hoogtepunt 09-09-2011