Mars en roze koeken voor nummer 1-positie

Cake, Mars, Snickers of roze koek: er is voor ieder wat wils. Studenten kunnen vandaag in alle kantines gratis een koek of chocoreep pakken. Voor de medewerkers van de academies die in de Keuzegids een opleiding hebben in de top 3 is er taart. Gisteren hebben de Bossche en Tilburgse academies die taart al gekregen, morgen zijn de academies in Breda aan de beurt. De academies die minder goed scoren (Pabo en Academie voor ICT en Business) hebben pech.

Dertien besten

Maar liefst dertien Avansopleidingen werden door de Keuzegids als beste beoordeeld. Daarnaast staan nog eens elf opleidingen van Avans op nummer 2 en zes opleidingen op 3. De Keuzegids wordt door veel scholieren gebruikt om hun studiekeuze te maken. In weekblad Elsevier, dat ook jaarlijks alle hogescholen en universiteiten beoordeeld, behaalde Avans drie weken geleden nog de nummer 2-positie. [LJ]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

Keuzegids: dertien Avansopleidingen op 1 18-10-2011

Keuzegids: Avans beste hogeschool 18-10-2011