Veiligheid belangrijk aandachtspunt

De directie van DIF wil na aanleiding van het incident nogmaals de aandacht vestigen op het Alarmnummer 073 – 629 5555 (intern 5555). Dat nummer kan gebruikt worden om (mogelijk) gevaarlijke situaties te melden. Ook kun je altijd terecht bij de conciërgebalie op de desbetreffende locatie. Minder acute situaties kan je melden bij de Servicedesk.DIF@avans.nl of telefonisch 076 – 523 8888.

Maak kans op 50 euro

Overigens doet Avans ook mee aan een project van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen om de veiligheid binnen de instellingen van het Hoger Onderwijs te verbeteren. Studenten en medewerkers kunnen een enquête invullen over hun kennis en beleving van veiligheid. Als je je emailadres achterlaat maak je kans op een bol.com waardebon van 50 euro. Om deel  te nemen klik hier.

Het onderzoek is tot en met 20 november online beschikbaar en wordt uitgevoerd door onderzoeksbureau MWM2. [AR]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Zware kast valt om in Xplora 02-11-2011