Liters bier, decadentie en veel seks

Na afloop van het eerste seizoen van de BNN-serie besloot een enthousiaste groep fans mét medewerking van onder andere acteurs Tim Murkc, Ruben Brinkman, Jurjen van Loon en Manuel Broekman (beter bekend als ‘Wagtmans’ in de serie) het studentencorps daadwerkelijk gestalte te geven.

En zo geschiedde; via de Facebookpagina kan je eerst fan en daarna lid worden. Maar zoals bij elke studentenvereniging geldt: om officieel lid te worden, moet je een ontgroening doorstaan, online in dit geval.

Feutenfeest

Op 7 april zal de officiële ontknoping plaatsvinden van de landelijke studentenvereniging op het Westergasterrein in Amsterdam, waar een groots feest zal worden gegeven voor 2.400 (aankomende) leden. Iedereen is welkom op het ‘Feutenfeest’, mits je lid bent van de vereniging of daar ter plekke lid wordt.

Feuten is elke maandagavond te zien bij BNN. [SD]

Zie ook het eerder verschenen artikel:
Avansstudent speelt in Feuten 05-03-2012