Avansstudenten bijna de mooiste van Brabant

Sterkste kandidaat

De twaalf overgebleven finalisten streden in een voorstel-, bikini- en galaronde om de overwinning. Uiteindelijk bleek Jacqueline Steenbeek uit Drunen de sterkste kandidaat. Raïssa volgde met een tweede plek en Shauny werd derde.

Raïssa zegt dat ze het ‘ontzettend gaaf’ vindt dat ze tweede is geworden. Over winnares Jacqueline is ze erg enthousiast: ‘Ze is een prachtige meid, die zelfs kans maakt om miss Nederland te worden.’ Shauny is ook blij met het resultaat. Ze plaatste het volgende bericht op Twitter: ‘Wauw gewoon derde!! Het begint nu allemaal een beetje te bezinken! Super :-)’.

Dromen realiseren

Jacqueline is nu naast miss Brabant, ook ambassadeur van Dream4Kids. Een organisatie die zich inzet om dromen van kinderen te realiseren die een aangrijpende of traumatische ervaring achter de rug hebben. Tijdens de finale konden gasten geld doneren. In totaal werd er 18.605 euro ingezameld. [JP]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

Zonder zelfvertrouwen ben je geen miss 16-05-2012

Meisje-meisje miss met goede doelen 16-05-2012