Paul Veth jureert bij Battle of the DJ’s

Mallorca

Net als eerder Tiësto en Funkermann is Veth begonnen in De Spock in Breda. Al snel is hij ook gaan draaien in andere clubs in Breda en omgeving en inmiddels is Veth ook over de landsgrenzen bekend. Zo staat hij bijna de hele zomer in club Las Vegas op Mallorca.

MC tijdens Battle-avond is Elton Jonathan Kroon, die toevallig samen met Paul Veth het nummer ‘Make You Feel Alright’ heeft gemaakt.

Studenten

Tijdens de Punt/HBO Intro Battle of the DJ’s nemen verschillende studenten van Avans en de NHTV het tegen elkaar op achter de draaitafel. De beste DJ mag in september draaien op het HBO Intro Festival in Breda. Onder andere Cyrus the Virus, Jay Hardway, Bam Eddy, Dr. Papasov en Mike di Mare gaan de strijd aan.

Toegang voor de Battle is gratis. Kijk op Facebook voor meer informatie. [AR]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

De comeback van DJ Cyrus the Virus 01-05-2012

Bands en DJ's strijden om plaats op HBO Intro Festival 25-04-2012