Van Son nieuwe directeur AGZ

Het afgelopen studiejaar zat Anja van den Bos op de stoel van directeur, maar haar contract werd na één jaar niet verlengd. Tot er een opvolger voor haar was gevonden, nam Jo Timmermans de honneurs waar. Met de aanstelling van Van Son is de nieuwe directie bij AGZ compleet. Ze gaat samen met nieuwkomers Emir Quandus en Jolande van Meer een trio vormen.

Derde directeurschap

Van Son heeft binnen Avans een aardig CV opgebouwd. Ze begon in 1995 aan de toen nog Hogeschool Brabant als docent Frans. In de jaren daarna groeide ze uit tot curriculumcoördinator, adjunct-directeur en later zelfs directeur van de Avans School of International Studies. In 2007 maakte ze de overstap naar de Pabo om komend studiejaar aan haar derde directeurschap te beginnen bij AGZ.

Door het vertrek van Van Son moet het College van Bestuur op zoek naar een nieuwe directeur voor de Pabo. Daarmee komt het aantal vacatures voor directeuren bij Avans op vier. Ook de Academie voor Bouw & Infra, de Academie voor Financieel Management en de Academie voor Media en User Experience zijn nog op zoek naar een vaste directeur. [CT]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Directeur Academie voor Gezondheidszorg vertrekt 07-06-2012