Bossche bollen voor Bossche opleidingen

Smakelijk begin

Alle CE-studenten werden vanochtend en gisteren verblijd met de chocolade-lekkernij, na afloop van de eerste colleges van blok 2. Dit om de studenten te bedanken, want zonder hen was de opleiding niet op 1 gekomen. Een smakelijk begin van het nieuwe blok dus.

De Academie voor Industrie en Informatica (AI&I) pakt het nog iets groter aan. Op de bovenverdieping van de techniekhal is er koffie, thee en Bossche bollen voor alle studenten en medewerkers van AI&I. Want niet alleen stond CMD op 1, de opleiding Informatica was nummer 2 van Nederland en Werktuigbouwkunde nummer 3.

Speech

Als dank voor hun inzet kregen alle medewerkers afgelopen week een bloemetje thuisgestuurd namens de AI&I-directie. Andersom wilde het personeel de directie nu ook wel eens in het zonnetje zetten, dus werden er vanochtend tijdens een korte speech twee dure flessen Bordeaux aangeboden aan directeur André Gehring en adjunct Martin Rodenburg. [LJ]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Keuzegids: 9 Avansopleidingen op 1 22-10-2012