Boekenmarkt levert Hulphond 880 euro op

Het ging daarbij om afgeschreven studieboeken, vaak een oudere druk van een boek waaruit nu nog les wordt gegeven. Vooral de boeken over techniek, management en economie waren populair.

Studenten hoefden per boek slechts een euro neer te tellen, wat al aangeeft dat er veel boeken zijn verkocht. De opbrengst van de boekenmarkt gaat naar Hulphond Nederland. Zij leiden hulphonden op voor mensen die door ziekte of ongeval in hun functioneren beperkt zijn.

Wensboom

In dezelfde week werd in Xplora Den Bosch ook geld opgehaald voor Serious Request. Medewerkers en studenten konden zo vlak voor de feestdagen een wens opschrijven en die vervolgens in een kerstboom hangen. In totaal bracht de wensboom grofweg 350 euro op. [CT]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Tussenstand Serious Request-acties Avans 21-12-2012