Studenten lopen nog niet warm voor TalentSquare

De grote hoeveelheid aanmeldingen moet tegen de zomer komen, verwacht directeur Rob Vinke van verhuurder TBV Wonen.

Groepswoningen

TBV Wonen en de Tilburg University tekenden gisterenmiddag een samenwerkingsovereenkomst voor vijftig groepswoningen met elk vijf kamers van zo'n 18 vierkante meter en een gemeenschappelijke ruimte. In het totaal moeten in augustus zo'n 705 studentenwoningen en woningen voor flexwerkers opgeleverd en ingericht zijn.

De woningcorporatie verzorgt de verhuur, via de site van de Tilburg University kunnen studenten zich inschrijven. ‘Maar studenten beginnen zich pas zorgen te maken over hun kamer nadat ze hun vwo hebben gehaald. Rond mei, juni verwachten we veel meer aanmeldingen’, zo zegt Vinke in het Brabants Dagblad. [AR]

Lees ook de eerder verschenen artikelen:

Genoeg studentenkamers in Tilburg tot 2015 29-01-2013

900 extra studentenkamers nodig in Tilburg 19-11-2012