Avansstudenten brengen onderbroek met zakken op de markt

Van links naar rechts: Tom, Damon en Finn

Je telefoon of cash verliezen tijdens het uitgaan is verleden tijd met de onderbroeken van Kangaroo Underwear. Met de boxers met diepe zakken, willen drie studenten Small Business en Retail Management in Breda het leven makkelijker en comfortabeler maken.

Waar vrouwen vaak een tasje of hun beha gebruiken om dingen in te stoppen, moeten mannen het maar doen met hun broekzakken. Dat vormde de inspiratie voor Kangaroo Underwear, verwijzend naar de buidel van de kangoeroe. Tweedejaarsstudent Tom Faas: “Wij ondervonden zelf vaak dat probleem. Als man heb je in je kleding weinig opbergmogelijkheden en we bedachten daarom deze oplossing.” Samen met medestudenten Damon Sinke en Finn Sanden startte hij de onderneming.

Perfect voor carnaval
De onderbroeken worden in dezelfde fabriek geproduceerd als de onderbroeken van Calvin Klein, Hugo Boss en Adidas. De eerste honderd zijn al verkocht. Damon: “We hebben nog niet volle bak geadverteerd. Het niet kunnen leveren van de orders is een no go.” Tom vult aan: “Maar de volgende levering komt eraan.” Finn: “Precies op tijd voor carnaval.” Ondertussen demonstreert Damon de boxer in zijn carnavalspak.

Een vriend van Tom stond model voor de foto’s op de website. “Zijn hoofd staat er niet op dus hij vond het geen probleem.” Zelf hebben de drie studenten ook geen moeite met het demonstreren van hun boxers. Vlot haalt Finn zijn telefoon eruit en Tom laat zien hoe de onderbroek ook handig als portemonnee fungeert. “Ook handig voor het opbergen van Flügels, sigaretten of sleutels.”

BH met zakje
En vrouwen die geen tas mee willen nemen of niet alles in hun beha willen stoppen? Finn: “Een vrouwenboxer is veel kleiner, daar past niet zoveel in.” Tom gaat er tegenin: “Zo’n Calvin Klein onderbroek is toch ook groot?” Maar Finn heeft andere plannen: “Een beha met een zakje eraan is ook handig.” Damon en Tom knikken instemmend.

Dianne

Lijkt mij toch niet heel fijn zitten, een shirt waar een zakje in zit zoals deze is dan toch beter https://www.rjbodywear.com/smart-shirt

2017-02-17 08:42:31

Bert

Dit product is vorig jaar al ontwikkeld en op de markt gebracht door Groningse studenten.. Zie www.pockies.nl

2017-02-15 18:57:08

vrouw

Een bh met zakje zal net zo vervelend zijn als het rechtstreeks in je bh stoppen (bh's hebben vaak al zakje voor vulling trouwens). Wellicht zijn een bustier en of chartellen met zakjes een betere oplossing voor vrouwen :D.

2017-02-15 16:00:00