Studenten bedenken onzichtbare decolleté-portemonnee: ‘Ideaal voor carnaval’

Voor veel vrouwen een herkenbaar fenomeen: Je gaat lekker een avondje uit, maar eigenlijk heb je helemaal geen zin om een handtasje mee te nemen. Sommigen proppen hun geld en pasjes dan maar in hun bh. Niet ideaal, dus bedachten drie Avansstudenten de zogeheten ‘bra-wallet’.

Inge, Megan en Puck zijn tweedejaarsstudenten Ondernemerschap & Retail Management in Breda. “We zijn alle drie gek op stappen, maar een tasje is soms zo onpraktisch”, legt Inge uit. “Bovendien hebben veel jurkjes en broeken geen zakken, dus dachten we: ‘Waarom maken we eigenlijk geen mini-portemonnee voor aan een bh?’”  Met behulp van het lusje kan je de portemonnee bevestigen aan je bhbandje.

Carnavallen zonder tasje
De drie studenten brainstormden lang over hun idee en vroegen andere dames die van een feestje houden of zij met hetzelfde worstelden. “Het antwoord was heel vaak ja. Voor veel meiden is dit heel herkenbaar. Perfect, zo vlak voor Carnaval, of deze zomer op een festival”, zegt Inge.

[double_images][/double_images]

‘Het mooiste zou zijn als ons product over een tijdje in lingeriewinkels te koop is, maar dat is voor nu toekomstmuziek’

Lingeriewinkels
Op dit moment staat het idee van de dames nog in de kinderschoenen. “We hebben heel lang met het concept rondgelopen, totdat we een modestudent vonden die ons hielp met het ontwerp.” De eerste twintig bra-wallets van de studenten zijn inmiddels een feit. “Het mooiste zou zijn als ons product over een tijdje in lingeriewinkels te koop is, maar dat is voor nu toekomstmuziek.” Met hun bedrijf Easy Bra Company hopen de studenten hun creaties snel te kunnen verkopen. Interesse in een bh-portemonnee? Check dan de website van Puck, Megan en Inge.

Jorinde

Zo een ding bestaat al en heet een brallet.

2018-02-06 18:46:28

Iris

Dit product bestaat al lang.. hema verkoop ze al enige jaren en het heet ook precies hetzelfde. https://www.hema.nl/winkel/dames/dames-accessoires/dames-portemonnees/decollete-portemonnee-(21804599)

2018-02-06 16:10:39

Miss Critisch

Ik heb dit product verleden week al in de winkel zien liggen. Is dat van deze dames of is het toeval of is er sprake van plagiaat?

2018-02-06 08:45:38