Nieuwe AMR-verkiezingen aangekondigd

Avans aan de Hogeschoollaan in Breda

De nieuwe verkiezingen voor de studentgeleding van de Avans Medezeggenschapsraad (AMR) vinden plaats van 26 tot en met 28 juni. Vorige week werd duidelijk dat de oorspronkelijke verkiezingsuitslag ongeldig was.

Bij het versturen van een link naar de aanmeld- en stempagina voor studenten van de Academie voor Management & Finance ging het mis. De studenten ontvingen geen mail met een link naar de stempagina, en ook geen mail over hoe ze zich kandidaat konden stellen voor een plek in de raad.

Het hele verkiezingsproces van studenten voor een plek in de studentgeleding start opnieuw. Iedere student kan zich nu kandidaat stellen voor een van de twaalf zetels in de raad. Een geïnteresseerde student moet zich zich wel opnieuw aanmelden. Ook studenten die vorige week eigenlijk al verkozen waren.

Via deze pagina kan iedere Avansstudent zich aanmelden voor de verkiezingen. Daarna hebben studenten tot en met 19 juni de tijd om dertig digitale handtekeningen van andere studenten en Avansmedewerkers te verzamelen. Dat mogen ook mensen zijn van andere opleidingen.

Meer informatie over de verkiezingen en de AMR vind je hier.