Avansstudent is Stagiair van het Jaar 2017

Uit een selectie van 42 stagiairs is de Bredase student Commerciële Economie Farzad Farahzad uitgeroepen tot beste stagiair van 2017. “Die eer heeft hij te danken aan zijn enthousiasme en doorzettingsvermogen”, zegt Bo Verbaal van Studentenbureau, de organisator van de verkiezing.

“Ik ben ongelooflijk blij. De nominatie was al een grote eer, maar dit overtreft mijn verwachtingen”, reageert de student trots. Maar liefst tweehonderd bedrijven werden tijdens een kritische screening gebeld. Daaruit kwam een top tien van studenten die werden geïnterviewd door een panel van Studentenbureau.

Facebook en jury
Volgens Verbaal speelde Facebook een grote rol bij het uitkiezen van de winnaar. “Vijftig procent van het besluit hing af van het aantal likes en shares op Facebook en de andere vijftig procent baseerden we op de interviews die we bij de studenten afnamen. Farzad is ontzettend gedreven, ondanks alle tegenslagen. Het was dus beslist geen moeilijk besluit.”