Vijf genomineerden voor Avansdocent van het Jaar 2018: stem nu!

Twan Zopfi (AGZ), Winfred Sonsma (AMBM), Helga Donga (AMIB), Henry Vega (ACUE) en Rian Dirken (AAFM) zijn genomineerd voor de titel Avansdocent van het Jaar 2018.

Via Facebook, Instagram en onze website droegen meer dan vijfhonderd studenten de afgelopen weken hun favoriete Avansdocent aan voor de titel. Deze vijf docenten, werden het meeste genoemd in de reacties.

Stemmen tot 6 juni
Op de vijf kandidaten kan gestemd worden via onderstaande poll tot woensdag 6 juni 23.59 uur. Daarna sluit de stemronde en mag de winnaar zich een jaar lang de beste docent van Avans noemen.

Meer informatie over de kandidaten volgt de komende dagen. Weet jij al wie je favoriet is? Stem dan via onderstaande poll.

[polldaddy poll=10007010]

Tiende keer
Punt Magazine organiseert dit jaar voor de tiende keer de verkiezing Avansdocent van het Jaar. Eerdere winnaars zijn o.a. Nina van Ingen (AGZ), Brian Kayes (AI&I), Sofie van der Vleuten (ASH).

Zo maar een student

Dhr. Sonsma is een inspirator. Iemand die het vak docentschap begrijpt. Hij heeft door hoe je de cursist het beste kan bereiken. Met een goede dosis humor en veel interessante verhalen uit het werkveld weet hij menig cursist te boeien.

2018-06-07 15:26:37

Paul Hooijer

Sonsma heeft mijn stem omdat hij goed benaderbaar is en zijn vakgebied helder kan verwoorden!

2018-06-07 08:58:47

Hein

Ik stem op Winfred omdat hij complexe theorie duidelijk kan verwoorden

2018-06-07 07:57:49

Tom Senders

Sonsma is gewoon de beste van alle kandidaten.

2018-06-06 22:43:14

Sonsma

Ik stem op sonsma omdat hij bevlogen is. Hij investeert eerst in zichzelf door kennis te verzamelen dan durft en kan hij dit overbrengen door de passie die hij heeft voor het vak.

2018-06-03 10:26:10