Acteurs en actrices gezocht

De Juridische Hogeschool Avans-Fontys zoekt HBO-Rechtenstudenten die willen meedoen in een filmpje over hun opleiding. Dat is volgend jaar te zien op de website www.scholieren.tv.

De Juridische Hogeschool maakt een filmpje over HBO-Rechten en het werkveld van de hbo-jurist. Het is bedoeld voor www.scholieren.tv. Laatstejaars vmbo, mbo, havo en vwo kunnen er een toekomsttest doen en filmclips bekijken over studies, beroepen, opleidingen en werkgevers. Scholieren.tv is gekoppeld aan websites als Radio 538, Studiekeuze123 en StudentsOnly.

Studenten kunnen zich opgeven bij Sjoukje van der Haring of Kim Teeuwen. De eerste screentest vindt plaats op 22 mei, van 11.30 tot 12.30 uur in Den Bosch en van 13.30 tot 14.30 uur in Tilburg. De screentest is bedoeld om in te schatten of studenten natuurlijk overkomen op beeld. Daarna hebben ze nog een gesprek met de regisseur. De filmopnames vinden in september plaats. [SW]