Tevredenheidsonderzoek midden april

De Hogeschool Brabant komt deze maand met haar tweede studententevredenheidsonderzoek. De enquête wordt per post naar de studenten verstuurd. Studenten van de Academie voor ICT & Management (AIM) kunnen de enquête digitaal invullen. De AIM bezit de expertise en de studenten zijn gewend om digitaal onderwijszaken op te zoeken. De Hogeschool ‘s-Hertogenbosch stuurde het onderzoek in maart al per e-mail naar haar studenten.
De Hogeschool Brabant wil niet door digitale miscommunicatie het risico lopen respons te verliezen. Per post versturen bleek bij het onderzoek in 2000 succesvol. Door 49 procent van de studenten werd de enquête toen terug gestuurd.
De Hogeschool Brabant houdt dit jaar een deel van het onderzoek in eigen handen. Het Bureau Onderzoek en Evaluatie van de Faculteit Economie & Management gaat de resultaten van het onderzoek verwerken. De dienst Onderwijs & Studentenzaken neemt de analyse en coördinatie voor haar rekening. (YE)