Bossche introfeesten strijden om student

Eén dag voordat het Startersfeest van de Bossche studentenvereniging Animoso wordt gehouden, kunnen studenten ook naar het Groot Bossche Intro Feest in discotheek Kings.
Voor de studentenvereniging aan de Hogeschool ’s Hertogenbosch kwam dat feest als een complete verrassing. Maar secretaris Karin Poort is niet bang voor een beetje concurrentie. ‘Wij hebben de drive-in van Radio 538 en die draait erg hippe muziek.’ Tijdens de introductieweken promoten de leden van Animoso het Startersfeest. Verwacht wordt dat er donderdag 25 september ongeveer zeshonderd studenten komen. Het feest wordt in studentensoos de Boulevard gehouden en begint om 21.00 uur. Kaartjes kosten twee euro.
Het Groot Bossche Intro Feest, georganiseerd door herendispuut B.E.D ’ 94 begint om 22.00 uur in discotheek Kings aan de Vughterstraat. Kaarten zijn aan de deur verkrijgbaar en kosten vijf euro. (CB)