Performance studenten Post St. Joost

Studenten van Post St. Joost Autonoom houden vrijdag 23 januari performances in Lokaal 01 in Antwerpen onder de titel: Daders.
Onder leiding van gastdocenten als Rob van Kranenbrug en Klaar van der Lippe werkten de studenten aan ‘een avond samengeperste actie’. Dertien studenten confronteren de bezoekers met een ‘één op één verhouding tot de kunstenaars’. ‘Van puur vermaak tot catharsis’, belooft het persbericht. Perfomance is een kunstvorm waarbij de kunstenaar vantevoren bedachte handelingen uitvoert, al dan niet ondersteund door muziek, video en dergelijke.
Post St. Joost is een éénjarige posthbo-opleiding van de Bredase kunstacademie. Het jaar is ingedeeld in vier perioden die telkens af wordt gesloten met een tentoonstelling. De opleiding werkt met een groot aantal gastdocenten. (PM)
‘Daders’ vindt plaats in Lokaal 01, Provinciestraat 287 in Antwerpen. De avond begint om 20.00 uur. Kijk voor meer informatie op: www.poststjoost.nl