Vacatures gesteld voor negen niet vervulde managementfuncties

Na de herplaatsing van het zittend management is het nu de beurt aan anderen om een gooi te doen naar negen nog niet vervulde managementfuncties in de nieuwe organisatie.
In de de kring van leidinggevenden van de ‘oude’ organisatie zijn voor negen functies geen geschikte kandidaten gevonden. Dat bleek gisteren uit de publicatie van de plaatsingslijst. Het gaat om de directeuren van de Academie voor Algemeen en Financieel Management in Breda en de Academie voor Financieel Management in Den Bosch, de focusmanagers ‘Cultuur’ en ‘Speler in de markt’, een projectleider Planning in de Diensteenheid ICT en Facilitaire Dienst (DIF), de managers ‘Studentenzaken’ en ‘Marketing- en Communicatieondersteuning’ in de Dienst Marketing, Communicatie en Studentenzaken (DMCS), een manager ‘Personeel’ bij de Dienst Personele en Administratieve Ondersteuning (DPAO) en een stafdirecteur Bedrijfseconomische Zaken.

De vacatures zijn vandaag gemeld, de bijbehorende nadere informatie volgt. Voor de vervulling van de functies zijn in het kader van de plaatsingsprocedure functie- en persoonsprofielen opgesteld. Naast algemene managementcompetenties worden ook specifieke kennis en vaardigheden met betrekking tot de verschillende vakgebieden verondersteld. (FG)

(Bijgewerkt 23 januari 2004)