Jan Berend van de Dijk overleden

Jan Berend van de Dijk (62), docent aan de Juridische Hogeschool, is plotseling overleden. Hij verbleef sinds kort in het ziekenhuis.
De docent recht van Avans Hogeschool in ‘s-Hertogenbosch had onlangs zijn detachering verruild voor een aanstelling bij de Juridische Hogeschool, het samenwerkingsverband van Avans Hogeschool en Fontys Hogescholen. Tot die overstap was hij lid van de Gemeenschappelijke Medezeggenschapsraad van Avans Hogeschool. Vlak voor de zomer had hij daar afscheid genomen.
Jan Berend was al lid van de medezeggenschapsraad van de toenmalige Hogeschool ‘s-Hertogenbosch, en was in die rol onder meer actief betrokken bij de fusie met de Hogeschool Brabant.

Maandagmiddag 21 februari vindt in Rosmalen de crematie plaats. Zaterdag en zondag is er gelegenheid om afscheid te nemen. Nadere gegevens hierover volgen. (FG)