Student en studentenhuis van het jaar

Welk studentenhuis is het gezelligst en welke student heeft de perfecte combinatie van beauty en brains? Op studenten.net kun je stemmen op je favoriet.

De jaarlijkse verkiezingen voor het gezelligste studentenhuis en de leukste student zijn begonnen. Ken je een studentenhuis waar het altijd feest is en waar iedereen welkom is, dan kun je stemmen op één van de 45 genomineerde huizen. De genomineerden kunnen ook zelf extra stemmers trekken wanneer ze de krant weten te halen met bijvoorbeeld een opvallende actie of een goede column. Ben je de winnaar, dan mag je een midweek met je huisgenoten genieten in een bungalowpark.

Ook hebben 113 studenten, zowel mannen als vrouwen zich opgegeven die zich student van het jaar voelen. Wie zowel aantrekkelijk als intelligent is, maakt kans op één van de hoofdprijzen zoals een contract bij een modellenbureau. Om je favoriet te kiezen, kun je kijken op studenten.net. [SP]