Verongelukte ASIS-student herdacht

Sebastian overleed in juni na een motorongeluk. De derdejaarsstudent International Business and Management Studies in Breda studeerde een semester in Yogyakarta, Indonesië.

Muziek
De bijeenkomst, georganiseerd door ASIS-studenten, werd bijgewoond door de familie en vrienden van de uit Duitsland afkomstige Sebastian. Ook een vertegenwoordiger van de universiteit in Indonesië was aanwezig. Vanuit Avans werden er woorden gesproken. Studenten brachten muzikale stukken, waaronder een speciaal voor Sebastian geschreven rap.

Bankje
Aanwezigen legden ook bloemen op het bankje waar de naam van de student in gegraveerd is. Het is een initiatief van de academie en de studiegenoten van Sebastian. Het kan in de toekomst eventueel ook voor andere overleden studenten een herdenkingsplek worden. [SD]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Avansstudent verongelukt in Indonesie 04-06-2012