Avans200 volgen via de smartphone

Het College van Bestuur gaat een speeltuin opknappen, er is een grootschalig voetbaltoernooi, in Tilburg worden duizenden bamboestengels geplant en bij de Academie voor Marketing en Business Management in Breda wordt er gepokerd. Overal steekt men de handen uit de mouwen voor het goede doel. Eddy Zoey en zijn razende reporters, studenten van de opleiding Communication en Multimedia Design, zijn erbij en doen er verslag van.

iPhone

Hoe studenten en medewerkers het er vanaf brengen tijdens hun acties voor Rent-a-talent, kun je volgen via de smartphone. Via een speciale app, die voor zowel Android als iPhone is ontwikkeld, kun je naar de radio-uitzending van Zoey en co luisteren.

Via de app kun je ook het laatste nieuws volgen of foto’s en video’s bekijken. Bovendien heb je met een vingerbeweging uitgezocht wanneer Waylon of Ferry Corsten optreden. Je kunt namelijk door het volledige programma van het Avans200-festival in de Brabanthallen scrollen. Download de app Avans 200 via de App Store of de Play Store. [CT]

Punt zal vandaag via de website verslag doen van de diverse acties.