Gratis naar Point de Vue!

Als speciale actie krijgen Avansstudenten en -medewerkers op dinsdag 13 en woensdag 14 november gratis toegang voor Point de Vue, op vertoon van hun Avanspas. Normaalgesproken betalen volwassenen 7,50 euro entree en studenten 5 euro.

Salon

Aanstaande zondag is er ook een ‘zondagmiddagsalon’ in het museum. Tijdens deze middag vertelt kunstenaar en auteur Florette Dijkstra over het door haar opgerichte tijdschrift Kunstwordtterugkunst. De salon begint om 16.30 uur. Ook hiervoor is de entree gratis.

Dus ben je een keertje eerder uit college? Of heb je een tussenuur? Loop dan in een paar minuten van de Onderwijsboulevard naar het SM’s en grijp je kans om nog één keer de expo te zien. Point de Vue is open op dinsdag tot en met zondag van 12.00 tot 17.00 uur. [LJ]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Point de Vue geopend door Beatrix 03-10-2012