NSE: waar erger jij je aan bij Avans?

mens erger je niet - maxStoor jij je al jaren aan het gebrek aan werkplekken in Xplora? Vind je eigenlijk dat er nu wel erg weinig overdekte rookplekken zijn? Of moet Avans meer investeren in online colleges? Grijp dan nu je kans en vul de Nationale Studenten Enquête (NSE) in.

Bij de NSE staan de meningen van studenten centraal. Met deze grootschalige enquête wordt onderzoek gedaan naar de kwaliteit van Nederlandse hogescholen en universiteiten. De studentenoordelen worden gebruikt om het onderwijs te verbeteren en vormen onder andere de basis voor de Keuzegids.

Meer stopcontacten
Avans laat de resultaten van de NSE niet ongezien aan zich voorbij gaan. Zo is naar aanleiding van de resultaten van vorig jaar werk gemaakt van meer stopcontacten op de verschillende locaties en is ook nog eens kritisch gekeken naar de stages.

De roep om meer stopcontacten kwam erg duidelijk naar voren uit de open vragen van de NSE van 2015. Daar kun je als student alle op- en aanmerkingen kwijt waarvan je het idee hebt dat die niet duidelijk naar voren komen in de reguliere vraagstelling maar die voor jou wel erg belangrijk zijn. Natuurlijk mag je ook positief zijn over bijvoorbeeld de vakkennis van je docenten.

Je hebt nog tot 6 maart om de NSE in te vullen.

aafm

Docenten die geen hart voor hun vak hebben waardoor ze niet motiverend overkomen.

2016-02-08 15:05:07

Anthony

Smerige beeldschermen en toetsenbroden in Avans. Ook die moeten dagelijks worden schoongemaakt!

2016-02-06 12:02:19